ZWROTY
  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  4. Ze względu na charakter sprzedawanych Produktów, klient, który złożył zamówienie na treści cyfrowe, ma prawo anulować zamówienie do momentu otrzymania linku zewnętrznego do pobrania treści cyfrowych,  Zamawiającemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia umowy dostarczenia Produktu zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”.
  5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  7. Skutki odstąpienia od Umowy:
    1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
    2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
    3. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
    4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    5. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
    6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
    7. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  8. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
  9. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy.
  10. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy.
  11. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
REKLAMACJE
  1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  3. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  4. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
  5. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

 

 

GWARANCJA SATYSFAKCJI

 

  1. Program „Gwarancja Satysfakcji” dotyczy produktu Akademia TUS dostępnej  w sklepie internetowym działającym pod adresem pomocetus.pl.
  2. Każdy Kupujący może skorzystać z Programu „Gwarancji Satysfakcji” w ciągu 365 dni od daty wykupienia kursu przy założeniu, że nie ukończy on 100% kursu i nie wygeneruje certyfikatu końcowego.
  3. Informacja o niesatysfakcjonującej jakości usługi powinna zostać zgłoszona Organizatorowi poprzez przesłanie wypełnionego formularza stanowiącego załącznik. Formularz należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail sklep@pomocetus.pl lub listem poleconym na adres Kapitańska 33, 81-249 Gdynia.
  4. Organizator, po weryfikacji przekazanych informacji i analizie formularza zobowiązuje się, w możliwie najkrótszym czasie do rozpatrzenia wniosku i do zlecenia zwrotu środków.
  5. Rozpatrzenie wniosku nastąpi najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia przesłania formularza. 
  6. Zwrot środków powinien nastąpić maksymalnie w ciągu 14 dni po rozpatrzeniu przesłanego wniosku.
  7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku środki zostaną zwrócone na rachunek bankowy z którego została dokonana płatność.
  8. Program „Gwarancja Satysfakcji” trwa od dnia 23.05.2023 r. przez czas nieokreślony.

Zapisz się do Newslettera

aby otrzymywać najnowsze informacje o naszych produktach i darmowych webinarach!

Dodatkowo odbierz kod rabatowy 5% na Twoje pierwsze zakupy

Pomoce TUS

Pomoce TUS to baza pomocy terapeutycznych stworzona z myślą o psychologach, pedagogach i terapeutach, pracujących z dziećmi i młodzieżą. Nasze pomoce są wykorzystywane w punktach przedszkolnych i szkolnych oraz prywatnych gabinetach.Wszystkie prace stworzone są przez nasze autorki Joannę Węglarz oraz Dorotę Bentkowską.

Dowiedz się więcej czym jest TUS

Wszystkie prawa zastrzeżone Pomoce TUS 2024

Dziękujemy!

Przesłano formularz

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie! Zajrzyj na swoją skrzynkę mailową. Sprawdź folder oferty bądź spam!​