Dla placówek

Dla placówek oferujemy specjalne sposoby rozliczeń poprzez fakturę z odroczonym terminem płatności

Instrukcja wypełnienia danych do faktury

1. Wybierz interesujące Cię produkty ze strony sklepu i dodaj je do koszyka.

2. Kiedy skompletujesz swoje zamówienie, kliknij w ikonę koszyka w prawym górnym rogu ekranu:  koszyk-info

Na ekranie będzie widnieć podsumowanie zamówienia. Jeśli wszystko się zgadza, przejdź w zamówienie  BTN

3. Przed Tobą ukaże się ostatni etap realizacji zamówienia. Wypełnij okna według poniższych danych: 

Metoda płatności – zaznaczamy “Faktura z odroczonym terminem płatności”
Wybór dostawy – wybrany rodzaj paczkomat/kurier.
Dane do faktury – wpisujemy dane NABYWCY

Jeśli paczka ma być wysłana na inne dane niż dane wpisane do faktury, kliknij “Wysłać na inny adres” i wpisz dane adresowe, na które chcesz otrzymać produkty (w przypadku paczkomatów te dane nie będą istotne)


Pole uwagi – tutaj wpisujemy jaką fakturę potrzebujemy np. “Faktura z 14-dniowym terminem płatności” + dane ODBIORCY. Jeśli masz jeszcze dodatkowe prośby dotyczące faktury, to jest miejsce na ich wpisanie.

Gotowe! Wystarczy zaakceptować nasz regulamin i wcisnąć  btn-2

W ciągu 2 dni roboczych prześlemy na Twój adres mailowy fakturę z terminem płatności.

Po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie jak najszybciej prześlemy Twoje pomoce. Powodzenia!

Uwaga! Zignoruj wiadomość mailową, zawierającą fakturę proforma, która przyjdzie zaraz po złożeniu zamówienia. Jest ona generowana automatycznie i nie przyda Ci się w opłaceniu zamówienia.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami przez adres mailowy: m.jankowska@pomocetus.pl, lub przejdź na stronę kontaktową

Kontakt

Zapisz się do Newslettera!

Będziesz otrzymywać najnowsze informacje o naszych produktach i darmowych webinarach! Dodatkowo odbierz kod rabatowy 5% na Twoje pierwsze zakupy