Dla placówek
1. Wybierz interesujące Cię produkty ze strony sklepu i dodaj je do koszyka.
2. Kiedy skompletujesz swoje zamówienie, kliknij w ikonę koszyka w prawym górnym rogu ekranu:
Na ekranie będzie widnieć podsumowanie zamówienia. Jeśli wszystko się zgadza, przejdź w zamowienie
3. Przed Tobą ukaże się ostatni etap realizacji zamówienia. Wypełnij okna według poniższych danych:
Metoda płatności – zaznaczamy “Faktura z odroczonym terminem płatności”
Wybór dostawy – wybrany rodzaj paczkomat/kurier.
Dane do faktury – wpisujemy dane NABYWCY
Jeśli paczka ma być wysłana na inne dane niż dane wpisane do faktury, kliknij “Wysłać na inny adres” i wpisz dane adresowe, na które chcesz otrzymać produkty (w przypadku paczkomatów te dane nie będą istotne)
Pole uwagi – tutaj wpisujemy jaką fakturę potrzebujemy np. “Faktura z 14-dniowym terminem płatności” + dane ODBIORCY. Jeśli masz jeszcze dodatkowe prośby dotyczące faktury, to jest miejsce na ich wpisanie.
Gotowe! Wystarczy zaakceptować nasz regulamin i wcisnąć
W ciągu 2 dni prześlemy na Twój adres mailowy fakturę z terminem płatności.
Po wykonaniu płatności jak najszybciej prześlemy Twoje pomoce. Powodzenia!
Uwaga! Zignoruj wiadomość mailową, zawierającą fakturę proforma, która przyjdzie zaraz po złożeniu zamówienia. Jest ona generowana automatycznie i nie przyda Ci się w opłaceniu zamówienia.