Dla placówek
1. Wybierz interesujące Cię produkty ze strony sklepu i dodaj je do koszyka.
2. Kiedy skompletujesz swoje zamówienie, kliknij w ikonę koszyka w prawym górnym rogu ekranu:
Na ekranie będzie widnieć podsumowanie zamówienia. Jeśli wszystko się zgadza, przejdź w zamowienie
3. Przed Tobą ukaże się ostatni etap realizacji zamówienia. Wypełnij okna według poniższych danych:
Metoda płatności – zaznaczamy “Faktura z odroczonym terminem płatności”
Wybór dostawy – wybrany rodzaj paczkomat/kurier.
Dane do faktury – wpisujemy dane NABYWCY
Jeśli paczka ma być wysłana na inne dane niż dane wpisane do faktury, kliknij “Wysłać na inny adres” i wpisz dane adresowe, na które chcesz otrzymać produkty (w przypadku paczkomatów te dane nie będą istotne)
Pole uwagi – tutaj wpisujemy jaką fakturę potrzebujemy np. “Faktura z 14-dniowym terminem płatności” + dane ODBIORCY. Jeśli masz jeszcze dodatkowe prośby dotyczące faktury, to jest miejsce na ich wpisanie.
Gotowe! Wystarczy zaakceptować nasz regulamin i wcisnąć
W ciągu 2 dni roboczych prześlemy na Twój adres mailowy fakturę z terminem płatności.
Po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie jak najszybciej prześlemy Twoje pomoce. Powodzenia!
Uwaga! Zignoruj wiadomość mailową, zawierającą fakturę proforma, która przyjdzie zaraz po złożeniu zamówienia. Jest ona generowana automatycznie i nie przyda Ci się w opłaceniu zamówienia.